Telefoonnummer: 015-2121682
  • Persoonlijke aandacht voor iedereen
  • Vrijdagavond en zaterdag geopend
  • Wij spreken Nederlands en kunnen ons verstaanbaar maken in het Spaans, Russisch, Marrokaans, Iranees, Arabisch, Duits, Engels, Grieks en Turks

Direct inschrijven

Garantieregeling Mondzorgcentrum Delft

Wij streven ernaar om u dé hoogst mogelijke kwaliteit te leveren en bieden een heldere garantieregeling waarin u het onderstaande van ons kunt verwachten:

  • Voorafgaand aan de behandeling mag u altijd om een kostenbegroting en een behandelplan vragen. 
  • Voor behandelingen waarvan de begrote kosten meer dan € 250,- bedragen, krijgt u automatisch van de behandelaar begroting en behandelplan. Deze ontvangen wij graag voor akkoord ondertekend retour voor aanvang van de behandeling. Tijdens de behandeling kan blijken dat de kosten meer dan 15% boven de begroting uit gaan komen; in dat geval zullen wij dit altijd met u bespreken.
  • Mondzorgcentrum Delft voert alle behandelingen uit volgens de standaarden in de beroepsgroep.
  • Op het gebied van de infectiepreventie, de inrichting van onze praktijken en processen, de opleiding van onze medewerkers en de stralingsrichtlijnen van alle röntgenapparatuur wordt in de praktijk voldaan aan alle wettelijke eisen en richtlijnen.

Tandheelkunde is een medisch beroep. Het gaat om behandelingen die bij iedere persoon weer anders kunnen uitpakken. Onze behandelaars hebben geen resultaatverplichting maar een inspanningsverplichting. Ondanks uiterste zorgvuldigheid van onze behandelaars kan de uitkomst van een behandeling nooit met volledige zekerheid worden voorspeld. Voor zover mogelijk zullen wij u vooraf van de risicoís op de hoogte stellen.

Mocht u onverhoopt van mening zijn dat een (deel van een) behandeling niet volgens de norm is uitgevoerd, dan zullen wij onze uiterste best doen om samen met u tot een oplossing te komen. Wij vertrouwen erop dat u in eerste instantie samen met uw eigen behandelaar tot een oplossing probeert te komen. Mocht dit niet tot het gewenste resultaat leiden, dan kunt u gebruik maken van de klachtenregeling.

Mondzorgcentrum Delft heeft voor de diverse behandelingen een garantieperiode gedefinieerd, welke u onderstaand aantreft. Binnen deze periode mag u terugkomen op door ons uitgevoerde werkzaamheden en zullen wij beoordelen of deze voor kosteloze reparatie in aanmerking komen. Bij de beoordeling hiervan nemen wij mee of er sprake is geweest van normaal onderhoud en gebruik en regelmatig bezoek aan de tandarts. Verder wordt ook bekeken of er geen wijzigingen in het werkstuk zijn aangebracht (ook niet door derden).

Mocht blijken dat een ondeugdelijke behandeling de oorzaak is van uw klacht, dan wordt deze in beginsel kosteloos opnieuw gedaan. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan zullen wij de oorspronkelijke kosten verrekenen met een alternatief behandelplan.

Klik hier om onze garantietermijnen te raadplegen

Contact

Mondzorgcentrum Delft
Papsouwselaan 295
2624 AP  Delft

Tel: 015 21 21 682
E-mail: info@mondzorgcentrumdelft.nl
Inschrijven praktijk

Spoednummer: 070 2040010 (365 Dental)

Openingstijden

Maandag:
8:30 - 17:00
Dinsdag:
8:30 - 17:00
Woensdag:
8:30 - 17:00
Donderdag:
8:30 - 17:00
Vrijdag:
8:30 - 20:00
Zaterdag:
8:30 - 16:00
Zondag:
Gesloten
Aangepaste openingstijden:
24-12-2018:
Gesloten
25-12-2018:
Gesloten
26-12-2018:
Gesloten
01-01-2019:
Gesloten

Telefonische bereikbaarheid:
Ma. t/m vr. van 08.30 tot 17.00 uur

Prothese check - geheel vrijblijvend

© 2018, Mondzorgcentrum Delft | Alle rechten gereserveerd | Laatst gewijzigd december 2018